نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

امروزه انواع مختلفی از قاب برای محافظت از تلفن‌های همراه تولید و به بازار عرضه شده‌اند. علاوه بر کیفیت و محافظت تلفن همراه زیبایی در طراحی و تنوع رنگی بالا جز ویژگی‌های مهم یک قاب برای انتخاب توسط افراد با سلیقه‌های مختلف می‌باشد. قاب‌های فانتزی با طرح و رنگ‌های زیبا و بسیار شیک طرفداران بسیار زیادی را به سوی خود جذب کرده‌اند. در این مقاله ما قاب فانتزی A20 را معرفی می‌کنیم در ادامه با وبلاگما همراه باشید

ویژگی‌های قاب فانتزی A20

امروزه به دلیل استفاده‌ی زیاد کاربران و افراد از تلفن همراه حفاظت از آن‌ها در برابر آسیب‌ها یک چالش اصلی است. به همین دلیل برندها و تولیدکننده‌های مختلفی انواع قاب‌ها با طراحی‌های زیبا و رنگ‌های جذاب برای انواع مختلفی از گوشی‌ها را تولید کرده‌اند. قاب‌های فانتزی علاوه بر محافظت، زیبایی تلفن همراه شما را دوچندان می‌کنند به همین خاطر مورد پسند طیف وسیعی از کاربران قرار گرفته است. طراح‌های برجسته و آکواریومی این قاب‌ها ظاهری متفاوت و زیبا به گوشی شما می‌دهد. که مناسب برای سلیقه‌ی کلیه‌ی افراد طراحی شده است. برای مثال طرح گربه‌ی برجسته در  قاب فانتزی A20 طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.  قاب گوشی a20 فانتزی ساخته شده از پوشش پریمیوم با چاپ سه بعدی بسیار شیک و با دوام است. همچنین جنس پلی کربنات سخت این قاب‌ها باعث کیفیت بالای این قاب در برابر ضربه شده است. قاب فانتزی A20 ضد خش ، ضد آب، ضد ضربه نیز می‌باشد و از تلفن همراه شما در برابر شوک‌های ناگهانی نیز محافظت می‌کند. همچنین با پوششی مناسب مانع از ورود گرد و غبار به داخل تلفن همراه شما می‌شود.

در قابهای فانتزی A20 پوششی برای دکمه‌های کناری نیز در نظر گرفته شده است که به خوبی از بدنه و دکمه‌ها مراقبت می‌کند و دسترسی آسان و راحتی را برای کاربران فراهم نموده است. وزن سبک و ضخامت مناسب باعث استفاده‌ی راحت و آسان و خوش دست بودن گوشی برای شما عزیزان شده است. همچنین این قاب به گونه ایی طراحی شده است که قراردادن و برداشتن قاب توسط کاربران به سادگی امکان‌پذیر باشد. قاب‌های فانتزی با طرح‌های برجسته دارای انعطاف‌پذیری کم‌تری نسبت به قاب‌های معمولی را دارا هستند که برای سلیقه‌های مختلف افراد طرح‌های متنوعی به صورت برجسته در این قاب‌ها تعبیه شده است و زیبایی بی‌نظیری را به تلفن همراه شما هدیه می‌کند. که چشم هر بیننده‌ایی را به خود خیره می‌کند.



:: برچسب‌ها: قاب فانتزی A20 ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

آیا تا به حال فکر کرده اید که چاپ دیجیتال چه مزایایی نسبت به روشهای چاپ سنتی دارد؟ در این پست تفاوت بین چاپ دیجیتال و چاپ افست را توضیح می دهیم، و در ادامه ۵ مزیت برتر  چاپ دیجیتال را نشان می دهیم که می تواند به نفع شما و کسب و کار شما باشد.

تفاوت بین چاپ دیجیتال و چاپ افست در چیست؟

چاپ افست – یا چاپ لیتوگرافی – حکاکی یک صفحه فلزی با مواد چاپ است که بعداً با جوهر روی یک پتوی لاستیکی یا غلطک ها منتقل می شود تا روی محیط گیرنده ، معمولاً کاغذ چاپ شود. از طرف دیگر ، چاپ دیجیتال ، مواد را مستقیماً روی کاغذ چاپ می کند ، و روند انتقال صفحه را کاملاً پرش می کند.

 

۵ مزیت برتر چاپ دیجیتال چیست؟

 ۱- چاپ سریع

با توجه به اینکه چاپ دیجیتال نیاز به راه اندازی و اقدامات قبل از چاپ ندارد ،زمان آن تا حد زیادی کاهش می یابد.بنابراین شما باید ضرب العجل زمانی خودتان را به دقت مورد نظر قرار دهید. اگر فرصت شما کم است و زمان شما در حال تمام شدن است چاپ دیجیتال می تواند بهترین انتخاب شما باشد و همیشه یک ارائه دهنده خدمات قابل اطمینان مانند ID دیجیتال را انتخاب کنید .

۲- مقرون به صرفه

چاپ دیجیتال هیچ هزینه اضافی را که برای ایجاد صفحات مخصوص چاپ لازم است،متحمل نمی شود. این بدان معنی است که چاپ دیجیتال راه حل چاپی مقرون به صرفه تر ، به ویژه برای چاپ های با تیراژ کم می باشد.

۳- قابل تنظیم

یکی دیگر از توانایی های بزرگ چاپ دیجیتال این است که به سادگی می تواند متن , تصاویر و رنگ های پروژه طراحی را در طول روند چاپ سفارشی کند بدون اینکه بطور قابل توجهی زمان چاپ را کندتر نماید. اگر نیاز دارید که قسمت های مختلف نسخه چاپی را مثلا برای کمپین های بازاریابی آنلاین مختلف سفارشی سازی کنید دستگاه های چاپگر با داده های متغیر بهترین گزینه از نظر سرعت و قیمت گذاری هستند .

۴- با کیفیت بالا

توانایی پردازش مایع (LEP) با استفاده از روش HP Indigo ، نتایجی میدهد که از کیفیت ارائه شده با روشهای چاپ سنتی بالاتر است. یکی از مزایای کلیدی چاپگر دیجیتال  دقت کار چاپی است که انجام می دهد. نمونه های بسیار دقیق و مفصل می تواند باعث شود که کار چاپی شما سریع و با کیفیت باشد و شما را قادر می سازد یک نمونه از کاری که دقیقا در نسخه نهایی چاپ می کنید را در دست خودتان داشته باشید .

۵- همه کاره

چاپگرهای HP Indigo از رسانه گسترده ای برخوردار هستند و امکان چاپ روی بیش از ۳۰۰۰ بستر معتبر از جمله مصنوعی ، تاریکی و فلزی را فراهم می آورد. این بدان معناست که مهم نیست که خواسته های شما ، ساده و پیچیده باشد ، چاپ دیجیتال HP Indigo بهترین راه حل برای شماست.

منبع : چاپ دیجیتال پایتخت



:: برچسب‌ها: مزایای چاپ دیجیتال , مزیت برتر چاپ دیجیتال , مزیت چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال , چاپ فوری , چاپ دیجیتال پایتخت ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تبلیغات در اینترنت  مزایای زیادی دارد و از این رو در حال حاضر به یکی از اساسی ترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بزرگ دنیا تبدیل شده است. با توجه به اینکه شمار کاربران اینترنتی روز به روز در حال افزایش است با استفاده درست و بهینه از این ابزار مفید میتوان کسب کار خود را رونق بخشید در ادامه با بلاگتن همراه باشید

از مزایای تبلیغات اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1•تبلیغات اینترنتی بسیار ارزان است:

تعرفه تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار ارزان بوده و با اطمینان بیشتری می توان بابت آن سرمایه گذاری نمود. لذا به شما توصیه می کنیم از این فرصت استفاده کرده و هر چه زودتر نسبت به درج اَگهی و تبلیغات خود را در سایتهای اینترنتی اقدام کنید.

2•تبلیغات اینترنتی محدوه زمانی و جغرافیایی ندارد:

تبلیغات در اینترنت به صورت مداوم و بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی در سر تا سر دنیا دیده می شود. بطور مثال هنگامی که شما در یک سایت نیازمندی اینترنتی تبلیغات انجام می دهید، اَگهی شما به طور شبانه روزی در دسترس کلیه کاربران اینترنتی خواهد بود.

3•تبلیغات اینترنتی و مخاطبین بیشمار:

هزینه بسیار پایین و در دسترس بودن اینترنت در هر زمان و هر مکان، می تواند قانع کننده ترین دلیل برای تبلیغات در این فضا باشد. چرا که میلیون ها مخاطب در شبانه روز از این فضا جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کرده و خواه ناخواه در معرض تبلیغات اینترنتی قرار خواهند گرفت.

4•تبلیغات اینترنتی، فضای سبز بیشتر و زندگی سالم تر:

با استفاده از تبلیغات اینترنتی به جای چاپ هزاران تراکت،پوستر و کاتالوگ،می توان به حفظ محیط زیست کمک بسیاری کرد و از هدر رفتن منابع طبیعی جلوگیری نمود.

5•ارسال تبلیغات و به روز رسانی اَسان:

امکان ثبت تبلیغات اینترنتی، ویرایش سریع و اَسان و به روز رسانی مداوم از دیگر ویژگی های این نوع تبلیغات می باشد.

6•تبلیغات اینترنتی و ارائه اطلاعات بیشتر:

یکی از دلایل توجه به تبلیغات اینترنتی امکان نمایش اطلاعات مختصر و کوتاه بدون توضیحات کافی در سایر روش های تبلیغی است، که این عوامل ساده می تواند انگیزه انجام تبلیغات اینترنتی را در فروشندگان اینترنتی تقویت میکند. تبلیغات اینترنتی می تواند با رعایت اصول لازم، اطلاعات کافی و جامعی را در اختیار مشتری بگذارد.

7•تبلیغات اینترنتی و فروش اَنلاین:

فروش آنلاین نیز از اتفاقات ارزشمندی است که می تواند در راستای تبلیغات اینترنتی صورت گرفته و در سریع ترین زمان ممکن، تیر تبلیغات ما را به هدف بنشاند.

روش های موثر تبلیغات اینترنتی:

1- تبليغات در سایت های نیازمندی معتبر :

امروزه بیشتر نیاز افراد از طریق اینترنت و سرچ در گوگل برطرف میشود . مهم ترین بخش تبلیغات  تبلیغ در سایت های نیازمندی است که امروزه شمار آنها رو به افزایش است .سایت های نیازمندی با درج آگهی شما در قسمت مرتبط با کسب کار شما باعث افزایش بازدید کسب کار شما میشود .
سایت هایی که اقدام به تبلیغات برای کالا یا هر گونه خدماتی می کنند، فرصتی مناسب برای ارائه و دیده شدن بیشتر شما هستند. یکی از مهم ترین مزیت های  سایت های درج آگهی رایگان و ویژه این است که مستقیماً با مخاطبان واقعی خدماتتان روبرو می شوید. در این محیط ها می توانید به راحتی کالای خود را معرفی کنید و انتظار داشته باشید در سریعترین زمان ممکن دیده شوید.با درج آگهی انبوه خود بصورت رایگان در سایتهای نیازمندی میتوان بدون پرداخت حتی یک ریال هزینه ، تبلیغ خود را در موتورهای جستجو به نمایش بگذاریم . برخی از سایتهای آگهی رایگان با توجه به اینکه تمامی روشهای سئو و بهینه سازی سایت را بدرستی رعایت کرده اند رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو دارند . آنها به همین دلیل ترافیک بسیار بالایی را از موتورهای جستجوگر دریافت میکنند.

-درج آگهی در سایت های نیازمندی به دو روش انجام میشود:

-درج آگهی رایگان : که امکان درج لینک به سایت شما نیست.
-آگهی ویژه : که شما می توانید لینک سایت یا وبلاگ خودتون در آگهی درج کنید و ضمنا‌ آگهی شما به صورت ثابت در صفحه اول سایت می باشد.

مزایای آگهی های ویژه :

1 - آگهی های ویژه همیشه در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شود و نیازی به بروز رسانی ندارد.
2 -در آگهی های ویژه لینک سایت آگهی دهنده به صورت فالو درج می شود که باعث بالا رفتن رتبه سایت آگهی دهنده می شود.
3 - با کلیک هر بازدیدکننده بر روی یک آگهی رایگان ،آگهی های ویژه مرتبط در سمت چپ سایت برای بازدید کننده نمایش داده می شود.
4 - برای گوگل صفحه اول هر سایت رتبه بالاتری نسبت به صفحه های داخلی دارد. در نتیجه وجود لینک سایت یا وبلاگ در آگهی ویژه باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می شود.

2-تبليغات و انتشار لینک آگهی در شبکه های اجتماعی :

شبکه های اجتماعی این روزها به دلایل خیلی زیادی، سهم زیادی در سبک زندگی جدید مردم دارند. کم تر کسی را می توان یافت، که یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت نداشته باشد و از اپلیکیشن هایی مثل Telegram و Instagram و Facebook و Linkdin و ... استفاده نکند. همه ما زمان زیادی را صرف این مجموعه می کنیم. همین اتفاق دلیلی است تا کسب و کارها از شبکه های اجتماعی در راستای معرفی محصولات، برگذاری کمپین ها، ارائه پیشنهادات ویژه و .... در جهت وفادار سازی مشتریان استفاده کنند. فروشگاه های در بستر شبکه های اجتماعی نیز توانسته اند برای فروش محصولات بازار ارزشمندی ایجاد کنند. پس اگر کسب و کاری دارید، حتما از شبکه های اجتماعی استفاده کنید و به آن ها اهمیت بدهید. وبه همین دلیل شبکه های اجتماعی مورد توجه موتورهای جستجو وگوگل می باشد. درج لینک آگهی شما در فيسبوک ، توييتر و لينکدين و ... تاثیر زیادی در افزایش رتبه آگهی و ایندکس آگهی شما در گوگل دارد .

3-رپورتاژ خبری:

 خرید رپورتاژ‌ به علت متن مرتبط با کسب کار و کلمه کلیدی شما اهمیت زیادی از نظر گوگل دارد. در واقع، اکثر کسب و کارها بیشتر برای گرفتن بک لینک‌های قوی دائمی اقدام به خریدن رپورتاژ‌های خبری می کنند.

اشاره ای کوتاه به فواید رپورتاژ :

۱- مقاله ای کامل و جامع برای معرفی شما:
همانطور که گفتیم، رپورتاژ آگهی در واقع یک مقاله است که شما در رسانه‌های معتبر اینترنتی منتشر می‌کنید، یک مقاله و نه یک بنر تبلیغاتی!
چه حرف‌ها که نمی‌توان در طول یک مقاله به مخاطب زد. شما فرصت دارید تا به او آموزش بدهید، احساس نیاز در او ایجاد کنید و به خوبی خودتان را معرفی کنید. اصلاً می‌توانید یک داستان طولانی برای او بگویید. داستانی که اگر جذاب باشد، حتماً می‌تواند او را تا پایان با خود همراه کند.
مخاطب دیگر فقط یک جمله تبلیغاتی از شما نخواهد شنید، بلکه محتوایی از شما دریافت می‌کند که می‌تواند در عین مفید بودن، او را به خرید از شما هم ترغیب نماید. فقط کافی است هنرمندانه نوشته شده باشد.
۲- احتمال خوانده شدن زیاد:
آیا رپورتاژ آگهی در جایگاه‌های تبلیغاتی یک سایت نمایش داده می‌شود؟ نه! در بین محتواهای اصلی آن‌ها خواهد بود. در واقع، همچون یکی دیگر از مقالات سایتی است که خواننده‌ها همیشه به سراغ آن می‌آیند.
این یعنی حتماً رپورتاژ آگهی شما به چشم خوانندگان خواهد خورد و کافی است که یک عنوان جذاب انتخاب کرده باشید تا آنها نتوانند جلوی کلیک کردن خود را بگیرند.
در حقیقت، در رپورتاژ خبری شما از اعتبار و مطرح بودن یک رسانه برای جذب خواننده‌ها به محتوای خود استفاده می‌کنید. اعتبار دقیقاً همان ویژگی بعدی است که به آن خواهیم پرداخت.
۳- افزایش اعتبار و برندینگ شما:
اعتبار، اعتبار، اعتبار! این چیزی است که به کسب و کار شما در مسیر رشد بیشتر کمک خواهد کرد. اینکه شما را به عنوان یک عضو معتبر از صنعت خودتان بشناسند. حضور در رسانه‌های بزرگ قطعاً برای چنین هدفی موثر است.
اینکه شما در بین اخبار و مقالات رسانه‌های بزرگ اینترنتی، قطعاً باعث جلب اعتماد کاربران خواهد شد. حتی می‌توانید در وب‌سایت اصلی خود نیز لینک این مقالات را قرار دهید و به کاربران اطلاع دهید که در این رسانه‌ها حضور داشته‌اید. (البته، شاید چندان با این موضوع موافق نباشید. چون حضور شما به صورت تبلیغاتی بوده است. اما حتی همین موضوع هم نشانی از اعتبار در خود دارد.)
4-هزینه به صرفه تر:
چی؟ این چه حرفی است؟ واقعاً نویسنده این مقاله، تا این حد از قیمت رپورتاژهای خبری بی‌اطلاع است؟ اینطور نیست. اجازه بدهید توضیح دهم.
رپورتاژ آگهی در مقایسه با بسیاری از روش‌های تبلیغاتی دیگر، واقعاً هزینه بسیار معقولانه‌تری دارد. برای مثال، اگر قرار باشد شما یک بنر در یک رسانه مطرح خبری اجاره کنید، حداقل باید چند میلیون تومان هزینه کنید. اما رپورتاژ دادن در همین رسانه، بسیار بسیار کمتر برای شما هزینه دارد. شاید حتی بتوانید با کمتر از یک میلیون تومان در این رسانه حضور پیدا کنید. این قطعاً یک مزیت رپورتاژ نسبت به تبلیغات بنری محسوب می‌شود.
5-موثر در سئو وب سایت:
تا به اینجا دیدید که چطور رپورتاژ می‌تواند در فروش و برندینگ کسب و کار شما تاثیر داشته باشد. اما جذاب‌ترین فایده رپورتاژ (حداقل برای اکثر کسب و کارها) هیچ کدام از اینها نیست. بلکه تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو یک وب‌سایت است.
زمانی که شما در سایت‌های بزرگ اینترنتی حضور داشته باشید و از آنها لینک دریافت کنید، به گوگل یک پیام مخابره کرده‌اید: «من وب‌سایت مطرحی دارم. وب‌سایتی که توسط رسانه‌های قابل اعتمادی معرفی شده است.» و گوگل عاشق این پیام است و وقتی آن را دریافت می‌کند، عاشق شما هم خواهد شد.
به لطف انتشار رپورتاژ آگهی، گوگل شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد اینترنتی خواهد شناخت و جایگاه‌های بالاتری را در جستجوهای خود به شما اختصاص می‌دهد. و این بزرگترین مزیت انتشار رپورتاژ خبری است.
6-محتوایی همیشگی و غیرقابل حذف
رپورتاژ شما همیشه در سایت هدف قرار میگیرد و هرگز حذف نمیشود این یک امتیاز مثبت برای شما است تا همیشه مورد توجه مخاطبین آن سایت قرار بگیرین.

4-بک لینک:

گوگل به خرید بک لینک  بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که خرید بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

منبع : گروه تبلیغات بک لینک وب



:: برچسب‌ها: روش های تبلیغات در اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1398 | نظرات ()